Koloběžky značky Kostka jsou u nás hodně rozšířené, ale ne každému vyhovuje jejich dílenské zpracování a použité komponenty z výrobního závodu. Proto jsem velmi uvítal nabídku Václava Pechra, který s velkým nadšením a detailní pečlivostí montuje alternativní verze těchto koloběžek. Pro dokonalou práci využívá svoje bohaté zkušenosti ze světa cyklistiky a dokáže nabídnout koloběžku stavěnou každému člověku na míru, dle jeho fyzických proporcí i dle jeho finančních možností.
Cross-Country kolobka z tuningové dílny Václava Pechra
Měl jsem to štěstí, že mě Václav Pechr kolobku půjčil k testování a tímto mu za to srdečně děkuji. A jak tedy taková vytuněná kolobka vypadá a jezdí? Jedním slovem báječně!
Vzhled sice záleží na osobním hodnocení každého člověka, ale mě se zvolená bílá barva moc líbila, zvláště v kombinaci s červenými reflexními nápisy. Hned jsem si také všiml barevného sladění každého detailu jako jsou červené niple špic, koncovky lanek a napínáky nábojů.
130 mm dlouhý představec a karbonová řidítka přispívají k sportovnějšímu postoji jezdce
Náby DT Swiss, dvojité ráfky Remerx a pláště Schwalbe Black Jack je záruka úspěšné jízdy terénem
Použité komponenty jsou zvoleny s důrazem na jejich kvalitu a užitečnost. Hlavové složení Cane Creek 1 1/8“ vydrží věčnost. Představec BBB 130mm dlouhý s negativním sklonem je dobrá volba a pomáhá jezdci se natáhnou více do předu, do sportovnějšího postoje. Karbonová řidítka stejné značky přispívají k pohodlí jezdce. Véčkové brzdy Avid nejvyšší kategorie jsou nejen lehké, ale především mají úžasný brzdný účinek. Pokud by to bylo pro někoho málo, může si vybrat i brzdy kotoučové a navíc s kotoučema kolobka vypadá opravdu famózně. Kola jsou složena z nábojů DT Swiss, DT Swiss špic, dvojitých ráfků Remerx a pláštů Schwalbe Black Jack, které jsou vhodné jak na asfalt tak do terénu.
A tam, na cross-country, je kolobka především určena. Je to dáno stavbou rámu a vyšší světlou výškou stupátka a tudíž skvělou průchodností terénem, čemuž také pomáhá přední 26“ a zadní 20“ kolo. Nemusíte se také obávat ani prudkého sjezdu po lesní cestě. Kolobka je krásně klidná a perfektně vede stopu. Dokonale vyrovnává rázy, zvláště když máte lehce podhuštěné pneu. Ty se pak zakousnou do jakéhokoliv terénu a nepustí. Ostatně o testování kolobky v terénu si můžete přečíst zde.
Takovýto povrch není pro kolobku žádná výzva
Kdo dává přednost lesním cestám a rád se řítí terénem, tomu by kolobka určitě přinesla hodně radosti. Zvláště, když je pečlivě a kvalitně smontovaná a můžete mít jistotu, že vydrží jakékoli zatížení a navíc nebudete muset na kolobce provádět žádnou údržbu, snad kromě výměny brzdových špalků. Přeji krásnou jízdu.
Web zakázkové výroby kolobek Václava Pechra
-PV-