Login:
Heslo:
 
Reklama: Wifi Analyzer Užitečná aplikace pro Androida
Vytvořte si webové stránky

Návštěvnost

Oblíbené odkazy:

Cyklostezka Bečva 

Společnost pro zvířata

Help for English

Base Camp Přerov

Hedvábná stezka

KALiMERA 

 
Navigace: MILUJEME KOLOBĚŽKY > Recenze kolobek > Kickbike Cross Max 20D v tuningu Václava Pechra

Kickbike Cross Max 20D v tuningu Václava Pechra

Rychlost.cz - poptávka připojení
Přátelé kolobkáři, mám pro vás recenzi žhavé novinky Václava Pechr. Jedná se zatím pouze o prototyp, ale bude v brzké době dohotoven do finální podoby. A JE TO BOMBA! Jedna z nejlepších kolobek, na které jsem kdy jel! Pojďme si tedy o ní říci co nejvíce.
 
 
Kickbike Cross Max 20D v tuningové verzi Václava Pechra
 
 
Kolobka je postavena na hliníkovém rámu Cross Max 20D od světově známé finské firmy Kickbike. Je to vylepšená verze původního rámu Cross Max, který Kickbike montuje na downhillové kolobky s přední odpruženou vidlicí. Na pohled se vylepšení týká především spodní části rámu, který nemá žádnou "bouli" pod stupátkem a je nyní v tomto místě rovný, což je velká výhoda. Spodní část je také opatřena dvěma plechovými chrániči proti podření rámu. Další změnou je použití zadního kola o velikosto 20" místo 18".
 
 
Rám pod stupátkem je opatřen dvěma ochrannými plechy
 
 
Přední část rámu je tvořena kruhovým hliníkovým profilem o velkém průměru, což přidává na pevnosti a na pohled je to velice pěkné. Zadní stavba je vybavena jak úchytkami pro véčkové brzdy, tak i pro třmeny kotoučových brzd, takže si každý může vybrat typ brzdy podle jeho preferencí. Na této kolobce budou namontovány kotoučové hydraulické brzdy Formula RX s průměrem kotoučů 180 mm, jejichž brzdová účinnost je obrovská. Přední kolo o velikosti 26” je složeno z nábojů a ráfků Remerx. Jelikož zadní vidlice má netypickou rozteč 70 mm, byl na zadní kolo o velikosti  20“ použit originál náboj Kickbike, který doplňuje opět dvojstěnný ráfek Remerx. Špice DT Swiss jsou doplněny o hliníkové niply v modré barvě, které jsou hezkým estetickým doplňkem. Kola jsou obuta do kvalitních pláštů Schwalbe Black Jack o šířce 1,90”. To dává prostor kolobce na jízdu po všech druzích povrchů.
 
 
Zadní vidlice s úchytkami pro véčkové i kotoučové brzdy
 
 
A teď se dostáváme k zásadní věci, co činní tuhle kolobku tak unikátní. Místo odpružené vidlice Václav Pechr použil pevnou hliníkovou vidlici. To způsobilo, že se změnila standardní geometrie rámu, kterou firma Kickbike používá u všech svých typů kolobek. Místo stupátka, které je ve předu šíleně zvednuté nahoru, dostáváme stroj s nášlapnou plochou lehce skloněnou do předu, což přispívá k efektivní a pohodlné jízdě. Navíc jde bez problému využít celou délku stupátka včetně nahoru vedoucí přední části. Výška stupátka v nezatíženém stavu je ve předu 83 mm, v zadu 87 mm a tloušťka stupátka je 35 mm. Věřím, že ve finální verzi kolobky bude přidán ochranný hliníkový plech do prostoru zarážky, která je na konci stupátka. Tato zarážka je totiž hodně široká a zachytává se do ní pata boty.
 
 
Světlá výška kolobky je ve předu stupátka o 4 mm nižší
 
 
Dostáváme se k přední stavbě kolobky, kterou tvoří krásně tvarovaný profil hlavové trubky vyztužené vzpěrami, dále karbonová řidítka s nádherným lakovaným povrchem a představec, vše značky BBB. Délka představce bude variabilní podle výšky a potřeb jezdce. Dole je namontován stojan, blatníček a košík na láhev BBB z tvrdého plastu s velmi praktickým tvarem. Celková váha kolobky je 8,5 kg.
 
 
Přední vidlice, na rozdíl od finského originálu, je pevná
 
 
Jízda na takové suprové kolobce je opravdu krásný zážitek. Rám je dostatečně pevný, ale dovoluje i lehké propružení, takový střed. Pružnost kolobky můžete ještě doregulovávat nahuštěním plášťů. Rám je také příjemně dlouhý a jezdec se na něm může natáhnout a pořádně zabrat, takže je kolobka vhodná i pro více sportovně založené jezdce. Také jezdci s vyšší postavou mohou být klidní, přední rámová trubka je dostatečně daleko, aby nezavazela kolenu a stupačka je díku jejímu sklonu do předu dostatečně dlouhá.
 
 
Testování kolobky v Beskydech
 
 
Osobně jsem byl z téhle koloběžky nadšený a jezdilo se mi na ní moc dobře. Takovou kolobku bych si představoval na dlouhé turistické a sportovní výlety. Člověk také nemusí myslet na kvalitu povrchu cesty po které zrovna jede. Může vyjet z domů po staré okresce, potom to vzít po polňačce a vrátit se po cyklostezce a přitom se po celou dobu jízdy cítí jistě a pohodlně. Tenhle tuning se opravdu hodně povedl a přeji Vaškovi Pechrovi hodně dalších skvělých nápadů.
 
-PV-
 
Výrobce: Václav Pechr    
 
© kolobka.netstranky.cz - vytvořte si také své webové stránky zdarma